sunnuntai 12. kesäkuuta 2016

Ikuisuusprojekti 2/3 aloitettu

Eli kun mullat on käännetty ja putsattu niin sitten aletaan reunustaa kukkapenkkiä luonnonkivillä.

Ja kiviähän ei sitten saa kerätä ilman maanomistajan lupaa. Kivet eivät kuulu jokamiesoikeuden piiriin.
Niinpä kulutinkin 1,5 viikkoa puhelimitse ja sähköpostitse, jotta sain luvan kerätä kaupungin erillisalueelta kiviä. Ja kannatti, omatunto on nyt puhdas. Paitsi etteivät ne riittäneet. Noh, mutta aloitettu on.

Mies katseli touhua hetkin ja uteli sitten että muuraamaanko minä ryhdyn. No, en, mutta en nyt tosiaan meinannut vain lätkiä niitä kiviä tuonne. On tarkoitus että ne pysyvät kuosissaan kauemmin kuin pari vuotta ja että ne pitäisivät mullat sisällään isoissaki  rankkasateissa.

Ja sitä paitsi, MINÄ NAUTIN tuosta kiven pyörittämisestä! Niin hullulta kuin se kuulostaakin, olen joka viikonloppu hipsinyt pihalle ennen aamukahdeksaa!

Tässä vähän kuviakin:



Olen sovittanut kivet toistensa viereen mahdollisimman hyvin. Minä jopa vaihdoin erään kiven, joka ei vaan tuntunut sopivan naapureiden kanssa yhteen.

Nyt projekti vähän seisoo, minulta loppui ne kivet. Naapuri kuitenkin lupasi katsoa mökiltään kiviä, että saan tuon suoran osion valmiiksi.
Ja sillä välin voinkin istuttaa jos ostetut ja saadut perennat penkkiin :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti